Inilah Ubat untuk Buasir yang Sangat Mujarab, Kalah Ubat Hospital !!!.Dikenali dengan pelbagai nama, antaranya Pokok Buasir, Pokok Daun 4 Muka, dan Pokok katam seribu | Islam Itu Indah
loading...

Inilah Ubat untuk Buasir yang Sangat Mujarab, Kalah Ubat Hospital !!!.Dikenali dengan pelbagai nama, antaranya Pokok Buasir, Pokok Daun 4 Muka, dan Pokok katam seribu



iklan responsive


Dikenali dengan pelbagai nama, antaranya Pokok Buasir, Pokok Daun 4 Muka, Pokok Patah tulang, Pokok SiPatah Patah, Pokok Biawak Laut, Pokok katek ketam dan Pokok katam seribu



Nama Saintifik: Cissus quadrangularis L. Vitaceae



Cissus quadrangularis atau Katam Seribu Baik untuk Buasir / Osteoporosis / Pengurangan Berat



Tumbuhan ini dikenali sebagai Cissus quadrangularis atau Katam Seribu dalam bahasa Melayu, sangat baik untuk buasir, osteoporosis dan pengurangan berat badan. Ada cara yang berbeza untuk mengambil ini (JANGAN membawa mereka secara langsung kerana ini akan menyebabkan sakit kerengsaan yang menyakitkan ke bawah tekak anda).



Buasir:



1. Hanya gunakan pucuk muda. Tanggalkan sayap Cissus quadrangularis, kemudian potong menjadi lebih kecil. Bungkus ini dalam sekeping roti ATAU anda boleh memasukkannya ke dalam pisang ATAU sisipkannya dalam kapsul, (yang terakhir adalah yang terbaik), kemudian berhati-hati menelan ini. Ambil 2 pil pada pagi n 2 pil pada waktu malam selepas makan. Sila minum banyak air.





[Ambil batang muda. Buang sayap keliling nya. Potong kecil2 bagi hanya cukup untuk dimasukkan ke dalam kapsul (kapsul boleh beli halal di farmasi)

Telan 2 kapsul pagi selepas makan dan dua malam malam.

Kena minum banyak udara.







(Jangan sekali2 terus telan macam tu saja, sebab rengkong akan terasa terlalu gatal dan pedih, bagai nak siat dengan pisau, kata orang.)]



2. Anda boleh memotong pucuk muda Cissus quadrangularis menjadi kepingan yang lebih kecil, kemudian keringkannya. Setelah kering, gosok ke dalam bentuk serbuk. Masukkan kapsul. Ambil 2 pil pada pagi n 2 pil pada waktu malam selepas makan. Minum banyak air.





* Berhenti mengambil sebaik sahaja anda sembuh.











1. Untuk osteoporosis – Keluarkan sayap Cissus quadrangularis, kemudian potong menjadi lebih kecil. Masukkan mereka dalam kapsul, ambil 1 ~ 2 pils selepas makanan 3 kali sehari. Minum banyak air.



2. Lakukan yang sama jika anda ingin mengurangkan berat badan. Dua kapsul selepas sarapan pagi, terus mengambil selama 10 minggu. Minum banyak air.







Maklumat lain yang menarik tentang tumbuhan ini, adalah baik untuk pencegahan Osteoporisis pada wanita menopause. Herba ini juga merupakan penggunaan ubat tradisional Thailand untuk patah tulang.



Sekiranya anda melihat apa-apa kesan sampingan yang buruk, jangan berhenti mengambilnya.







Sumber: Facebook Biji Benih Sayuran

ikalan saiz 250





JOM DERMA IKHLAS KE :


loading...

0 Response to "Inilah Ubat untuk Buasir yang Sangat Mujarab, Kalah Ubat Hospital !!!.Dikenali dengan pelbagai nama, antaranya Pokok Buasir, Pokok Daun 4 Muka, dan Pokok katam seribu"

Post a Comment

loading...
'));